Pytania i odpowiedzi
Zebraliśmy tutaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu.
1. Jak złożyć zamówienie?
Najpierw wyślij do nas zapytanie. Koniecznie napisz o tym jakie konkretnie meble chcesz wypożyczyć oraz na jaki termin. Podaj także lokalizację eventu. W odpowiedzi wyślemy wycenę. Po tym jak zaakceptujesz wycenę, prześlij nam swoje dane – będą nam niezbędne do umowy wynajmu. Razem z umową wysyłamy również fakturę PRO FORMA, po jej opłaceniu rozpoczynamy realizację zamówienia.
2. Czy działacie tylko na terenie Krakowa?
Mimo, że siedziba naszej wypożyczalni mebli na event mieści się Krakowie, to nasze usługi kierujemy do klientów z całej Polski. Realizujemy zlecenia na inne lokalizacje dzięki temu, że oferujemy także transport. Nawet jeśli organizowany przez Ciebie event ma miejsce w Warszawie, Gdańsku czy Lublinie, możesz skorzystać z naszej oferty. Meble z naszej wypożyczalni z pewnością dotrą na czas i spełnią Twoje oczekiwania.
3. Czy oferujecie transport?
Tak, oferujemy również usługę transportu. Dzięki temu możemy zrealizować zlecenie z dowolnego miejsca naszego kraju. Posiadamy własną flotę samochodową, dlatego masz pewność, że zamówione przez Ciebie meble, dotrą na event we wskazanym terminie. Transport jest usługą dodatkową płatną, wycenianą indywidualnie.
4. Czy oferujecie montaż?
Tak, w naszej ofercie znajduje się także usługa montażu i demontażu. Nie musisz samodzielnie zajmować się montażem wypożyczonych mebli. Organizacja eventu wymaga wiele pracy, dlatego warto skorzystać z oferty dodatkowej pomocy, czyli montażu. Jest to usługa dodatkowo płatna.
5. Jakie są opcje płatności?
Zapewniamy duży wybór w tym zakresie – możesz zapłacić kartą, możesz skorzystać także z systemów Apple Pay lub Google Pay, a możesz także wykonać tradycyjny przelew. Wybierz metodę, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza.
6. Czy koszt transportu i montażu jest w cenie wypożyczenia mebli?
Nie. Transport i montaż to dodatkowe usługi, które podlegają dodatkowej wycenie. W przypadku transportu ta cena zależy od lokalizacji eventu (czyli odległości jaką musi pokonać auto dostawcze) oraz ilości zamówionych mebli. Cena montażu/demontażu jest wyceniana na podstawie ilości mebli, oraz tego czy trzeba je np. wnieść na piętro.
Event z Kristom
To gwarancja satysfakcji
Twoich gości
Dane kontaktowe
Telefon
+48 519 138 117
+48 519 138 115
biuro@kristom.com.pl
Magazyn Centralny
UL. MAKUSZYŃSKIEGO 15
31-752 KRAKÓW
Miasta w których realizujemy dostawy:
Kraków – Katowice – Kielce – Wrocław – Rzeszów – Lublin – Warszawa – Poznań – Łódź – Bydgoszcz – Szczecin – Gdańsk